کرمان

۶ شهرستان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی/فعال‌بودن مراکز واکسیناسیون طی ایام نوروز

۶ شهرستان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی/فعال‌بودن مراکز واکسیناسیون طی ایام نوروز

به گزارش یولن از کرمان، رحمان جلالی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: در حال حاضر ۶ شهرستان در وضعیت قرمز، شش شهرستان وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

وی بیان داشت: همه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در حوزه حمل و نقل، تجمع‌ها و فعالیت اصناف در بستر سامانه ایران من تعریف شده و اعمال مدیریت‌ها بر مبنای این سامانه خواهد بود.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: تمام مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین‌ماه به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند و آزمون‌های پایان ترم آنها نیز حضوری خواهد بود.

جلالی افزود: طبق مصوبه جدید اگر ادارات و یا دستگاهی به‌واسطه شرایط کرونایی اعمال محدودیتی در ساعت کاری داشتند، تمام آنها لغو شده و به شرایط قبل از کرونا بر می‌گردد.

وی با اشاره به حجم بالای سفرهای نوروزی به شهروندان توصیه کرد تا برای اینکه نوروز خاطره‌انگیزی را برای خانواده‌ها رقم بزنند، حتما سه مولفه مهم واکسیناسیون، ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از فعالیت مراکز واکسیناسیون سیار در روستاها خبر داد و تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون در سطح استان ایام نوروز نیز فعال بوده و مسافران می‌توانند برای تزریق واکسن خودشان مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا