سمنان

۷ پروژه برق‌رسانی میامی در دهه فجر افتتاح می‌شود

۷ پروژه برق‌رسانی میامی در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش یولن از میامی، عباس ربیعی، مدیر توزیع برق شهرستان میامی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هفت پروژه عمرانی برق‌رسانی شهرستان میامی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه توسعه سه هزار و ۱۶۲ متر شبکه فشار ضعیف هوایی برای تأمین برق متقاضیان جدید با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال، پروژه احداث دو هزار و ۸۸۹ متر شبکه و دو دستگاه پست هوایی در روستاهای شهرستان با اعتبار هشت میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال، پروژه توسعه ۱۰ هزار و ۱۳۸ متر شبکه و نصب ۱۶ پست هوایی برای تأمین برق متقاضیان جدید با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی به افتتاح پروژه اصلاح ۳۷ هزار و ۷۱۲ متر شبکه توزیع برق در منطقه کالپوش با مبلغ ۶۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال اشاره کرد.

وی یادآور شد: پروژه نصب و اصلاح ۴۵ دستگاه کنتور هوشمند و ۴۸ دستگاه تابلوی قطع از راه دور و بهسازی سه دستگاه سکسیونر موتوردار جایگزین سکسیونر معمولی در منطقه کالپوش با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال، پروژه تقویت چهار دستگاه پست هوایی در کالپوش با مبلغ یک میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال و پروژه احداث شبکه و نصب یک دستگاه پست به‌منظور تأمین برق ایستگاه شیر گاز قدس با مبلغ یک میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا