اقتصادی

‌قیمت ۱۵ میلیاردی هما برای پرواز‌ ملی‌پوشان فوتبال تکذیب شد

‌حسین جهانی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی یولن اظهار داشت:‌ پیش از این سخنگوی‌ فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای خلاف واقع مدعی شده است که شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انجام پرواز تیم ملی فوتبال به لبنان، درخواست مبلغ ۱۵ میلیارد تومان داشته است، که اعلام می‌کنیم این موضوع خلاف واقع است.

وی‌ افزود: زمان پروازی مدنظر برای این پرواز حدود ۱۲ ساعت است که قیمت اعلامی از سوی هما بسیار پائین‌تر از مبلغ اعلامی از سوی سخنگوی فدراسیون فوتبال است و حتی قیمت این شرکت هواپیمایی از دیگر نرخ‌هایی که فدراسیون فوتبال از دیگر شرکت‌های هواپیمایی اتعلام گرفته‌اند، کمتر است.

‌جهانی گفت: هما با توجه به شرایط مالی نامناسب و تحریم‌های سخت که گریبانگیر این شرکت است، پای‌کار آمده‌ و با حداقل قیمت و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مالی در نظر دارد‌ پرواز فوتبالیست‌ها را انجام دهد.

مدیر کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: برخلاف اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال، هما به عنوان هواپیمایی حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به هرگونه منفعت مالی و در راستای وظیفه ذاتی خود این پرواز را با حداقل قیمت انجام خواهد داد و بر خلاف گفته وی، از منظر ما تیم ملی فوتبال به هیچ‌وجه تنها نیست و ما آنها را همراهی خواهیم کرد و در تنگنا و سختی‌ها، قطعاً کمک حال تیم ملی خواهیم بود.

وی یادآور شد: در پایان برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سخنگوی‌ فدراسیون فوتبال در آستانه بازی حساس تیم ملی به‌دور از هرگونه سیاه‌نمایی، شرایط افزایش روحیه غیور مردان ایرانی را فراهم کند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا