سمنان

۲۰۲۰ مرکز کم‌برخوردار در سراسر کشور شناسایی شد

۲۰۲۰ مرکز کم‌برخوردار در سراسر کشور شناسایی شد

به گزارش یولن از سمنان، مهدی جلالی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان صبح امروز در دیدار با نبی‌الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در خصوص گسترش فعالیت‌های فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار بیدآباد شاهرود، کهنه‌دژ سمنان، کلاته‌خیج دامغان و راه‌آهن گرمسار گفت‌وگو کرد.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان، به ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت این ستاد و تاریخچه تشکیل و تأسیس بنیاد احسان و نیکوکاری و هم‌چنین بنیاد برکت و قرارگاه محلات پرداخت.

جلالی اظهار کرد: دو هزار و ۲۰ مرکز کم‌برخوردار در سراسر کشور شناسایی شده و در سمنان نیز ۳۶ محله با تعامل چهار ارگان کمیته امداد، بهزیستی، هلال‌احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مشغول فعالیت فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات به این مناطق هستند.

وی با اشاره به طرح «کاروان خدمت» در راستای فعالیت پیک امید مربیان کانون پرورش فکری در زمینه ایاب و ذهاب، تدارک هدایا و جوایز مخاطبان کودک و نوجوان، تهیه ملزومات و اعزام تیم پزشکی و…، قول مساعدت و همکاری داد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان با اشاره به سامانه دنیای احسان و برگزاری پویش‌های فرهنگی و اجتماعی متعدد از سوی ستاد ازجمله نسیم احسان، لبخند احسان، دلگرمی احسان و…، خواستار طراحی پویش ملی و اجتماعی ویژه کودکان مناطق کم‌برخوردار از سوی کانون پرورش فکری شد.

وی خاطرنشان کرد: با سوابق مؤثر و جهادی که از مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان داریم، امیدواریم که هم‌افزایی مؤثری را در عرصه کودک و نوجوان داشته باشیم.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با کانون پرورش فکری و تأکید بر اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بر مخاطبان کودک و نوجوان، از مدیرکل این مجموعه خواست تا به‌منظور پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای نهفته، نسبت به اعزام مربیان و اجرای فعالیت در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار بیدآباد شاهرود، کهنه‌دژ سمنان، کلاته‌خیج دامغان و راه‌آهن گرمسار، بیش از پیش آن‌ها را همراهی کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا