معرفی نیو اِکو، مسیر جدید چری برای تحول صنعت خودرو
معرفی نیو اِکو، مسیر جدید چری برای تحول صنعت خودرو
به گزارش خبرگزاری یولن، با استفاده از پیشرفتهایی در زمینه ۵G، کلان داده و هوش مصنوعی، الگوی خودروها دستخوش گسترش قابل توجهی شده است. مفاهیمی مانند “فضای نشیمن سوم” و “اتاق نشیمن دوم” به طور فزایندهای برای بیان نقش در حال تکامل خودروها در زندگی روزمره به کار میروند. در شرایطی که مصرف کربن به اوج خود میرسد، تقاضای مصرف کنندگان برای خودروها به طور فزایندهای سختگیرانه شده است. صنعت خودرو در حال گذر از یک انقلاب تکنولوژیکی چند دامنهای است که در آن باتریها، موتورها و سیستمهای کنترل الکترونیکی جایگزین اجزای سنتی مانند موتورها، گیربکسها و پیشرانهها میشوند. علاوه بر این، فناوریهای غیرمرتبط قبلی مانند ارتباطات اینترنتی، رادار، حسگرها، تراشهها، پلتفرمهای محاسباتی، کنترلکنندهها، نقشههایی با کیفیت بالا، پلتفرمهای کنترل ابری و الگوریتمهای هوش مصنوعی به اجزای جداییناپذیر صنعت خودروسازی و زنجیره تامین آن تبدیل شدهاند. خودروها در حال تبدیل شدن به نهادهای جامع و یکپارچه هستند که نیاز به پشتیبانی از چندین فناوری و صنایع دارند. با ادامه پیشرفت تکنولوژی، خودروها دیگر تنها وسیله حمل و نقل نیستند. آنها در حال تبدیل شدن به دستگاههای تلفن همراه پیچیده هستند که عمیقاً به زندگی روزمره، کار و سرگرمی مردم متصل میشوند. رقابت صنعت خودرو از تمرکز صرف بر روی محصولات، در حال ورود به اکوسیستمها است و اکوسیستمهای جدید را از طریق فناوریها و پلتفرمهای هوشمند تقویت میکند.
از آنجایی که ادغام اکوسیستم جهانی خودرو به یک روش استاندارد تبدیل میشود، اولویت دادن به تجربه کاربر و پذیرش توسعه پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است. چری اتومبیل به طور فعال با ایجاد قاطعانه فناوریهای انرژی جدید به عنوان عناصر اصلی و پیشبرد تحول سبز به این روند میپردازد. چری اتومبیل آخرین دستاوردهای خود را در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن از ۲۵ تا ۳۰ آوریل، همزمان با میزبانی کنفرانس جهانی فروشندگان، رونمایی خواهد کرد. موضوع اصلی این رویداد، یعنی “New Eco”، تعهد چری اتومبیل به پایداری زیست محیطی، بشردوستی و اصول حفاظت از محیط زیست را در بر می گیرد.
چشم انداز خودرو که با فناوری هوشمند و اشتراک گذاری متمایز شده است، به سرعت در حال تکامل است. در پاسخ، چری متفکرانه در حال پرورش یک اکوسیستم متنوع است که حول محور «مردم»، «وسایل نقلیه» و «زندگیها» میچرخد و موقعیتهای زندگی هوشمند را تسهیل میکند. این تلاش به دنبال ارائه تجربیات زندگی هوشمند فراگیر به کاربران در سراسر جهان در هماهنگی با ارزشهای اصلی برند چری در “پایداری، نوآوری، خانواده و همراهی” است. چری حضوری گرم و پاسخگو در صحنه بین المللی دارد و متعهد به تقویت تعامل کاربر و رفاه اجتماعی از طریق نوآوریهای پیشگامانه است. با هدف همکاری متقابل و سودمند، آرزوی ایجاد آیندهای روشن تر را در مشارکت با کاربران خود دارد.
ارائه تجربه سفر سبز به کاربران جهانی
چری تاکید زیادی بر فناوری سبز، خانواده و همراهی به عنوان سنگ بنای توسعه برند خود دارد و چشم انداز خود را برای یک شیوه زندگی پایدار تجسم میکند. در چشمانداز معاصر که خودروها و زندگی روزمره به طور فزایندهای در هم تنیده شدهاند، چری به طور مداوم از اصول پایداری و انتشار کمتر کربن دفاع کرده است. چری از تعهد خود به طراحی کاربر محور تا اجرای فرآیندهای تولید سازگار با محیط زیست در تأسیسات خود، که به ارائه راه حلهای سفر آگاهانه و مبتنی بر محیط زیست ختم میشود، در تعهد خود به پرورش اکوسیستمی که به طور هماهنگ فناوری خودرو را با استانداردهای زندگی معاصر ترکیب میکند، تزلزل ناپذیر است. چری توسعه محصول خود را با پیشرفتهایی در زمینه اینترنت و خودروهای هوشمند، پیشبرد رشد وسایل نقلیه الکتریکی، سیستمهای متصل به هم و پلتفرمهای هوشمند حمل و نقل مشترک هماهنگ میکند. «Smart Chery» با ویژگیهایی مانند پیکاپهای هدایتشده، تجربههای رانندگی همهجانبه و همچنین گزینههای پرداخت بیوقفه و اشتراکگذاری، آینده تجربههای سفر را برای مصرفکنندگان شکل میدهد.
چری به شدت از اصل تولید سبز استفاده میکند و به شدت به قوانین حفاظت از محیط زیست، مقررات و کنوانسیونهای بین المللی پایبند است. این شرکت تاکید زیادی بر پیشگیری از آلودگی، بهرهوری انرژی، و فرآیندهای تولید پاک دارد، با هدف ایجاد زنجیره صنعت سبز که شیوه های خرید، طراحی، تولید و مصرف سبز را پوشش میدهد. چری صرفه جویی در انرژی، کاهش انتشار و ترویج اقتصاد کم کربن را نه تنها به عنوان یک تعهد اجتماعی بلکه به عنوان یک کاتالیزور برای توسعه پایدار میداند. چری با رعایت اصول تولید سبز، مدیریت سبز را در تولید محصول، لجستیک، بازیافت و عملیات اضافی اعمال میکند. چری با بهرهگیری از قابلیتهای پلتفرمهای اینترنتی صنعتی، توسعه مجموعهای از «ابر کارخانههای» متصل هوشمند را تسریع میکند. این «ابر کارخانهها» با اصول تولید سبز و فناوریهای دیجیتال هوشمند، دستیابی به تولید با کیفیت بالا با عیوب صفر، تولید کارآمد با موجودی صفر، و به طور کلی صرفهجویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست نمایان میشوند. آنها به گونهای طراحی شدهاند که کارخانههای کم انرژی، کم آلاینده و دوستدار محیط زیست باشند.
فراتر از تعهد خود به نظارت بر محیط زیست و بهرهوری انرژی در عملیات تولیدی خود، چری به طور مداوم روشهای حمل و نقل سبز و هوشمند را بررسی میکند. این شرکت از مسیر فناوری “Dual-V” رانندگی خودکار هوشمند (AV) و وسایل نقلیه الکتریکی با انرژی جدید (EV) حمایت میکند و گامهای مهمی در توسعه فناوری ها و محصولات انرژی جدید برداشته است.
مشارکت فعال در طرح های رفاه عمومی
به عنوان یک شرکت جهانی، چری فعالانه در توسعه اقتصادی، بهبود معیشت و ابتکارات رفاه عمومی در سراسر جهان شرکت می کند. در سال ۲۰۲۳، چری اتومبیل ۶ میلیون دلار به یونیسف برای برنامه موضوعی آموزش جهانی اهدا کرد و با IUCN برای همکاری جهانی در زمینههایی مانند آموزش کودکان و حفاظت از محیط زیست شریک شد. علاوه بر این، چری با IUCN در امضای یادداشت تفاهمنامه برای بررسی رویکردهای نوآورانه برای احیای اکولوژیکی و حفاظت از جنگلها، تالابها و اقیانوسها، به طور فعال حفاظت از محیطهای شکننده در سراسر جهان را ترویج کرد. از امدادرسانی به زلزله در ترکیه گرفته تا فعالیتهای رفاهی زنان در کویت و مراقبت از کودکان در خانههای رفاهی آفریقای جنوبی، ابتکارات دلسوزانه “Love Chery” در کشورهای بیشتری در حال گسترش است. راهاندازی «برنامه صندوق رفاه عمومی سبز» مسئولیت اجتماعی شرکتها را به سطح استراتژیک جهانی ارتقا میدهد و با انواع مختلف سازمانهای رفاه عمومی در سراسر جهان همکاری میکند تا تلاشهای بیشتری را برای اهداف رفاه اجتماعی انجام دهد.
از شما دعوت می کنیم تا هیجان خود را برای نمایشگاه بین المللی خودرو پکن در ۲۵ آوریل به اشتراک بگذارید. چری همچنان به رویکردهای کاربر محور اختصاص دارد و در تلاش برای توسعه یک اکوسیستم جدید و متمرکز بر کاربر است که تجربیات سفر سبزتر، هوشمندتر و لذتبخشتر را به کاربران در سراسر جهان ارائه میکند.
گروه چری در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و زیرمجموعه آن، چری خودرو، یکی از اولین برندهای خودروسازی چینی است که از یک میلیون دستگاه فروش عبور کرده و به بازارهای بین المللی راه یافته است. در سال ۲۰۲۳، گروه چری با فروش انباشته ۱,۸۸۱,۳۱۶ خودرو، به “دوازده رشد متوالی” در فروش دست یافت که نشان دهنده افزایش ۵۲.۶ درصدی نسبت به سال قبل است. از ژانویه تا مارس ۲۰۲۴، گروه چری در مجموع ۵۲۹۶۰۴ دستگاه خودرو فروخت که رشد سالانه ۶۰.۳ درصدی را نشان میدهد. از ژانویه ۲۰۲۴، گروه چری بیش از ۱۳ میلیون کاربر جهانی، از جمله ۳.۳۵ میلیون کاربر خارج از چین، جمع آوری کرده است. چری نوآوری مستقل را به عنوان استراتژی اصلی خود در نظر میگیرد و یک سیستم نوآوری محصول را با تمرکز بر تحقیق و توسعه فناوری ایجاد میکند و خود را وقف ارائه تجربه کاربری با کیفیت بالا به مصرف کنندگان جهانی میکند. هشت مرکز اصلی تحقیق و توسعه، از جمله مراکز در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا، با موفقیت تأسیس شدهاند. تا پایان سال ۲۰۲۳، چری بیش از ۲۹ هزار اختراع ثبت و بیش از ۱۸۰۰۰ پتنت مجاز دریافت کرده و خود را در خط مقدم این صنعت قرار داده است.
حضور تجاری چری در بیش از ۸۰ کشور و منطقه در سراسر جهان گسترش یافته است. در حال حاضر، طیف محصولات صادراتی چری شامل سریهای تیگو، سری آریزو و سریهای eQ است که اشکال اصلی قدرت مانند ICE، BEV و PHEV را در بر میگیرند. چری با هسته برندی که بر «سبز، فناوری، خانواده و همراهی» تأکید دارد، به یک مسیر استراتژیک متمرکز بر ابتکارات سبز و کم کربن متعهد است و ورود خود را به حوزههای جدید مانند انرژی جدید، اتصال هوشمند، تحرک مشترک، سکوها و اکوسیستمها تسریع میکند.
چری به طور فعال در رفاه عمومی شرکت میکند و انواع مختلفی از اقدامات عام المنفعه را در سراسر جهان انجام میدهد؛ این اقدامات شامل حفاظت از محیط زیست، کاهش هدفمند فقر، و کمکهای آموزشی، مانند اهدای ۶ میلیون دلار برای حمایت از یونیسف (صندوق بین المللی اضطراری کودکان سازمان ملل متحد) در “آموزش جهانی” خود است. این موضوع، نشان دهنده رسالت و مسئولیت برندهای چینی به جامعه بین المللی است.
چری به مدت ۲۱ سال متوالی مقام برترین صادرکننده خودروهای سواری چین را در اختیار داشته و در پنج انتخاب متوالی توسط SASAC (کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی های دولتی) و CICG (گروه ارتباطات بین المللی چین) عنوان “۲۰ شرکت برتر حضور در خارج از کشور” را دریافت کرده است. در گزارش Kantar BrandZ ۵۰، چری به عنوان سازنده برند برتر چینی در سال ۲۰۲۳، رتبه اول را در رده خودرو دارد. بر اساس مطالعات مختلف شاخص خودرو J.D. Power برای سال ۲۰۲۳، چری در بین برندهای داخلی چین جایگاه برتر را در IQS (مطالعه کیفیت اولیه) دارد. علاوه بر این، سری خودروهای آن، از جمله تیگو ۸، تیگو ۷ و تیگو ۴ یا همان X۵۵ پرو، هر کدام مقام اول را در بخشهای خود به دست آوردهاند.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در یولن مراجعه کنید.
227322
مجله خبری یولن