کرمان

فعالیت فرودگاه سیرجان مجددا آغاز شد

فعالیت فرودگاه سیرجان مجددا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری یولن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان ،  پرواز تهران – سیرجان پیش از ظهر امروز در فرودگاه این شهر انجام و طی مراسمی بهره برداری این پروژه فرودگاهی با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه هها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این مراسم گفت: امروز با مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری برنامه بهره‌برداری از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای سیرجان و آغاز مجدد پروازها در این فرودگاه انجام شد.

رضا نخجوانی افزود: باند و ساختمان‌های موجود در فرودگاه سیرجان به دلیل موضوعات ایمنی نیازمند ترمیم و بهسازی بود از این رو موضوع در دستور کار شرکت فرودگاه‌های کشور قرار گرفت.

او ادامه داد: اقدامات عمرانی در فرودگاه سیرجان خارج از محدوده زمانی مورد انتظار انجام شد و این مهم بیش از ۲ هزار میلیارد ریال (۲۳۰ میلیارد تومان) هزینه در برداشت.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: با اقدامات عمرانی، باند فرودگاه سیرجان به صورت اساسی تعمیر و مرمت شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش طول باند فرودگاه سیرجان از اقدامات انجام شده است گفت: اقداماتی درزمینه سیستم روشنایی باند و ترمینال نیز به شایستگی در این فرودگاه انجام شد.

نخجوانی تصریح کرد: اتمام تمامی پروژه‌های نیمه تمام سیاست دولت و وزارت راه و شهرسازی است و در نظر داریم این پروژه‌ها را هر چه زودتر به مرحله بهره‌برداری برسانیم تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی گفت: در برنامه داریم طی یک تا ۲ ماه آینده بهره‌برداری از باند فرودگاه کرمانشاه نیز انجام شود تا مردم این استان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهارداشت: امیدوارم همانند توجهی که به فرودگاه سیرجان شد به سایر فرودگاه‌های کشور نیز شود.

بر اساس این گزارش، طول باند در این طرح بهسازی فرودگاه سیرجان از سه هزارو ۷۰۰ متر به سه هزار و ۸۶۰ متر افزایش پیدا کرده است.

46

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا