اردبیل

بستری ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۳ بیمار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متاسفانه طی این مدت ۳ بیمار در اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۸۰ نفر رسید و از این تعداد ۴۶ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۱۰۷ بیمار نیز تحت نظر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تشریح کرد: طی همین مدت خوشبختانه ۴۳ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

وضعیت مشگین شهر همچنان نارنجی است

حبیب‌زاده تصریح کرد: هم‌اکنون شهرستان مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی (پرخطر)، شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های خلخال، سرعین، کوثر، نمین، اصلاندوز و نیر در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

وی بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۳۴۰ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۸۶۴ هزار و ۲۲۴ دُز مربوط به نوبت اول و ۶۴۹ هزار و ۲۶۸ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: همچنین ۴ هزار و ۸۴۸ دُز واکسن نوبت سوم تزریق شده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا