سلامت

تجمع اساتید و مدافعان سلامت در گرامیداشت شهدای شاهچراغ و تجدید بیعت با انقلاب

تجمع اساتید و مدافعان سلامت در گرامیداشت شهدای شاهچراغ و تجدید بیعت با انقلاب

به گزارش یولن از وزارت بهداشت، در این مراسم عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی، پدرام پاک آئین سخنگو، سلیمان حیدری مسئول بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حمیدرضا مقدم‌فر تحلیلگر مسائل سیاسی و جمع کثیری از اساتید و دانشجویان رشته های مختلف پزشکی و پزشکان، پرستاران و داروسازان حضور داشتند.

جامعه پزشکی خوشنام و سرآمد جامعه نخبگانی ماست
حمیدرضا مقدم‌فر تحلیلگر سیاسی در مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ(ع) و تجدید بیعت اعضای نظام سلامت با آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن در فتنه اخیر به دنبال این بود تا جامعه نخبگانی ما را در مقابل نظام قرار دهد اما به در بسته خورد؛ چرا که بخشی از جامعه نخبگانی ما که پزشکان و کادر سلامت هستند همواره و در همه صحنه ها به ویژه در کارزار اخیر که مقابله با کرونا بود تا پای جان سمت مردم و نظام ایستادند.

وی افزود: جامعه پزشکی ما خوشنام و سرآمد جامعه نخبگانی ماست و امروز به همت و توان این جامعه بوده که توانستیم شگفتی‌های عظیمی در حوزه علمی و پزشکی بنام خود بزنیم و نظام جمهوری اسلامی همواره قدردان این جامعه خدوم بوده و خواهد بود.

پیوند جامعه پزشکی با مردم و انقلاب، رهبری و نظام ناگسستنی است
سلیمان حیدری مسئول بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم اظهار داشت: برخی به اسم جامعه پزشکی سعی کردند تا این قشر خدوم و وفادار را رو در روی نظام قرار دهند ما از همین تریبون اعلام می‌کنیم که پیوند جامعه پزشکی با مردم و انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران ناگسستنی است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی ما در اوج بیماری کرونا در زمانی که آقایان مدعی حقوق بشر ما را از دارو و واکسن محروم و تحریم کرده بودند پای مردم و نظام ایستادند و جانانه فداکاری کردند و امروز هم برای حفظ آرمان‌ها، مردم و انقلاب تا پای جان ایستادند.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا