فرهنگ و هنر

رشد ۲۸ درصدی آثار جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی/ اختتامیه در تبریز برگزار می‌شود

رشد ۲۸ درصدی آثار جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی/ اختتامیه در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش یولن، جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، با هدف شناسایی و به‌روزرسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی و استفاده از ظرفیت آنان در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی، هدایت و شبکه‌سازی آنان برای تسریع در نیل به اهداف و برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بیان حماسه‌های ماندگار دوران پر افتخار دفاع مقدس طراحی و اجرا شده است.

پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال  و بخش آزاد پنج محور جشنواره هستند.

اختتامیه دوره اول جشنواره در دهم تیرماه سال ۱۳۹۸، دومین دوره در ۲۸ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ انجام و آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در دوم اسفندماه جاری در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس واقع در پارک شمیم پایداری تبریز با حضور مسؤولان کشوری و لشگری برگزار می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، این مراسم به صورت ارتباط تصویری با ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های سراسر کشور برگزار و منتخبین و برگزیدگان بخش‌های مختلف به ادارات کل دعوت و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به  آن‌ها اهداء می‌شود.

این مراسم از تلویزیون اینترنتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نشانی www.bonyad-defa.ir/live  نیز به طور زنده پخش می‌شود.

در سومین دوره  ۱۴۵۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که نسبت به دومین دوره ۲۶ درصد و نسبت به دوره اول ۶۰ درصد رشد داشته است. در این دوره از پدیدآورندگان ۱۹ اثر برتر، تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

متناسب بودن آثار با حوزه دفاع مقدس و  مقاومت، ایثار و شهادت، رعایت اصول محتوایی، گرافیکی و فنی در تولید آثار، متناسب بودن با ویژگی مورد نیاز برای انتشار در فضای مجازی، موفقیت در جذب و مشارکت مخاطبان از جمله معیارهای ارزیابی آثار توسط کمیته داوران جشنواره بوده است.

رونمایی از پوستر چهارمین دوره جشنواره که به میزبانی استان کرمان و با محوریت اداره کل حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آن استان برگزار خواهد شد از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا