سمنان

آخرین اخبار کرونا در استان سمنان

آخرین اخبار کرونا در استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس از دانشگاه علوم پزشکی سمنان، یک بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید- ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شد.

بررسی آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس، حاکی است از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۶۰ هزار و ۳۶۰ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته (از چهارم تا پنجم اردیبهشت‌‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شد.

بدین ترتیب، مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۱ هزار و ۷۵۹ نفر رسیده است و ۴۸ هزار و ۶۰۱ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه به ۱۰ هزار و ۵۴۳ نفر رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا