البرز

آیا البرز میزبان بازی حساس پرسپولیس-سپاهان می‌شود؟

آیا البرز میزبان بازی حساس پرسپولیس-سپاهان می‌شود؟

به گزارش یولن از کرج، حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر بین پرسپولیس و سپاهان با توجه به تصمیم‌گیری کمیته انضباطی در زمین بی طرف انجام خواهد شد که ورزشگاه انقلاب کرج جز لیستی انتخابی قرار گرفت.

در روزهای گذشته اخباری از ورزشگاه‌ مدنظر باشگاه پرسپولیس برای میزبانی در مقابل تیم سپاهان در زمین بی طرف به گوش رسید. از ورزشگاه ثامن مشهد گرفته تا یادگار امام تبریز و ورزشگاه گل گهر سیرجان حال گزینه انتخابی سرخپوشان پایتخت به البرز رسید.

از آن جایی که در رای کمیته انضباطی به حضور تماشاچی‌ها در ورزشگاه اشاره نشده است هنوز حضور تماشاچیان و هواداران پرشور این تیم بلاتکلیف است.

در صورت برگزاری بازی بدون تماشاچی ورزشگاه انقلاب کرج احتمال زیاد میزبان این بازی حساس و مهیج خواهد بود.

 از آن جایی که ورزشگاه انقلاب در محوطه مسکونی شهر قرار دارد برای برگزاری مسابقه با حضور تماشاچی گزینه انتخابی نخواهد بود و ورزشگاه شهر مشهد گزینه اصلی این تیم خواهد بود.

کیهان گلستانی، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج گفت: صحبت‌های در خصوص این میزبانی شده است ولی هیچ درخواست کتبی از ما نشده است.

در صورت انتخاب ورزشگاه انقلاب برای برگزاری مسابقه الکلاسیو ایران برای اطلاع از شرایط و وضعیت ورزشگاه به سراغ، وحید شوگشتی، مدیریت شرکت آذین سبز البرز، پیمانکار حفاظت و نگهداری زمین چمن انقلاب رفتیم، وی درخصوص وضعیت ورزشگاه انقلاب، گفت: از نظر تجهیزات و امکانات ورزشگاه انقلاب ویترین استان البرز هست و امکانات کاملی برخوردار است و کیفیت زمین چمن ٨۰ درصد به بهره برداری و استفاده از آن بستگی دارد، ما همواره سعی داریم که زمین در حالت ایده‌آل حفظ کنیم و رسیدگی لازم انجام شود.

وی ادامه داد: ولی همانطور که در جریان هستید ۶ تیم مسابقات خود را در این زمین برگزار میکردند ازتیم‌های البرزی شهدای رزکان، سیمرغ و آغشت تا تیم بانوان استان و تیم تهرانی هوادار و پیکان که میزبانی خود در مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب برگزار میکردند.

شوگشتی با اشاره به اینکه تعداد زیاد مسابقات باعث میشود تراکم چمن از بین برود و زمین از حالت استاندارد و ایده آل خود خارج شود، افزود: باید با بهره برداری مناسب و حفظ فاصله بین مسابقات به زمین استراحت بدهیم تا برای مسابقات بعدی ریکاوری شود.

گفتنی است پیگیری خبرنگار فارس در خصوص وضعیت شرایط ورزشگاه انقلاب و زمین چمن البرز که پیش از این مورد انتقاد ورزشکاران و اصحاب رسانه قرارگرفتن بود از سوی مسؤولین ورزش و جوانان استان البرز بدون پاسخ ماند!

انتهای پیام/ش/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا