البرز

حیدر زروئی کوچک‌ترین حامی البرزی

حیدر زروئی کوچک‌ترین حامی البرزی

به گزارش یولن از کرج، عبدالله طاهری، رئیس کمیته امداد منطقه یک کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، بابیان اینکه والدین می‌توانند به نیت سلامتی فرزندان تازه متولد شده خود حمایت یک یا چند یتیم را عهده‌دار شوند، گفت: حیدر زروئی نوزاد یک‌روزه البرزی با حمایت از یک فرزند ۲ ساله محسنین به جمع حامیان طرح اکرام پیوست.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۲۹ فرزند یتیم و ۵۷۹ فرزند محسنین موردحمایت کمیته امداد منطقه یک می‌باشند که توسط بیش از ۵ هزار حامی حمایت می‌شوند.

 رئیس کمیته امداد منطقه یک کرج بابیان اینکه در حال حاضر ۸۰۸ فرزند طرح اکرام ایتام و فرزند محسنین تحت پوشش این اداره می‌باشند افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و ۲۳۵ میلیون تومان و فرزندان محسنین ۶۱۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در دفاتر کمیته امداد استان مشارکت حضوری و نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و یا با شماره تماس ۲۶۳۲۵۴۶۳۹۹-۳۲۵۴۶۴۲۴ و شماره همراه ۹۳۳۳۰۵۸۳۲۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا