سمنان

اجرای جشنواره اینترنتی خرید شفاف در استان سمنان

اجرای جشنواره اینترنتی خرید شفاف در استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، حمیدرضا مداح، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره خرید شفاف از ۲۵ دی‌ماه به مدت یک ماه در قالب اصناف منتخب، فروشگاه‌های مجازی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص شفاف‌سازی نظام توزیع، نظارت کامل بر قیمت‌ها، حذف واسطه‌های زائد و کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده اجرا می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: فروشگاه‌های اینترنتی و واحدهای صنفی دارای سکوی فروش اینترنتی با امکان معرفی یا عرضه کالا با رعایت قوانین تجارت الکترونیکی و دستورالعمل‌های مربوطه و سیاست‌های قیمت‌گذاری و ارائه تخفیف ویژه می‌توانند در این جشنواره شرکت و خدمات ارائه کنند.

مداح اضافه کرد: دارا بودن سکوهای فروش اینترنتی با راهنمای خرید نظیر قیمت‌یابی، درج آگهی، برخورداری از شبکه مشتریان و حجم فروش مناسب، دسترسی به تأمین‌کنندگان محصولات موردنیاز و برخورداری از وبگاه با ظاهر و پشتیبانی مناسب از مهم‌ترین شرایط شرکت در این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق ایمیل info@linkbazar.ir درخواست خود را ارسال کنند و یا جهت ارسال به دبیرخانه با شماره تلفن ۸۸۹۶۱۰۹۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا