سمنان

اجرای ۲۱ رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح شبکه‌های برق سمنان

اجرای ۲۱ رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح شبکه‌های برق سمنان

مصطفی کرمی، سرپرست معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان اظهار کرد: به‌منظور اصلاح و بهینه‌سازی حجم وسیعی از شبکه و تأسیسات توزیع برق، ۲۱ رزمایش خدمت متعالی در نقاط مختلف استان سمنان به اجرا درآمده است.

وی گفت: با شناسایی شبکه‌های فرسوده، قدیمی و عارضه دار، سناریوی لازم برای اجرای رزمایش برنامه‌ریزی و با بسیج نیروی انسانی و تجمیع امکانات و تجهیزات، به‌صورت جهادی- ضربتی حجم گسترده‌ای از خطوط برق‌رسانی و تجهیزات، بهینه‌سازی و بازسازی می‌شود.

سرپرست معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: ۲۱ رزمایش انجام‌شده در سال گذشته، با مشارکت یک‌هزار و ۲۰۸ نفر نیروهای عملیاتی، پشتیبانی و ناظران ایمنی، با حجم کار چهار هزار و ۷۶۵ نفر ساعت اجرایی شده است.

کرمی با عنوان این‌که یکی از ویژگی‌های بارز این برنامه‌ها در سال قبل، ۹۵ روز صرفه‌جویی در روز کاری را به همراه داشته است، بیان کرد: صرفه‌جویی ۳۶ مگاوات ساعت انرژی، از دیگر مزایای رزمایش‌های برگزار شده به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: اصلاح ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، بهینه‌سازی ۱۸۲ ایستگاه هوایی توزیع برق، جمع‌آوری و نصب ۱۴۸ اصله پایه، تعویض ۱۸ دستگاه برق‌گیر و کات اوت و اصلاح ۵۷۶ مورد ارتباطات شبکه و تعویض کلمپ، ازجمله اقدامات به‌عمل‌آمده توسط واحدهای اجرایی این شرکت است.

سرپرست معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان عنوان کرد: عملیات تعویض ۳۷۵ مورد مقره، پایه مقره و کنسول در این استان به انجام رسیده است.

کرمی تصریح کرد: سرویس و آچارکشی ۹۳۶ مورد تجهیزات پایه‌ها، اصلاح و بستن ۱۸۷ اصلی و جداکننده فازها «اسپیسر»، اصلاح ۵۳۵ انشعاب، احداث چهار ایستگاه هوایی توزیع برق و تابلوی جدید و نصب و اصلاح ۳۲۸ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر، از دیگر فعالیت‌هایی است که در رزمایش‌های خدمت متعالی اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال قبل، پنج اقدام فراگیر استانی و سراسری از سوی شرکت توانیر در استان‌ها به اجرا درآمده و ۱۶ رزمایش خدمت متعالی نیز از سوی شرکت توزیع برق استان برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا