اردبیل

اردبیل نارنجی شد/ تغییر وضعیت کرونا در ۴ شهرستان استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، بر اساس آخرین رنگ‌بندی وضعیت کرونا در استان اردبیل، وضعیت ۴ شهرستان تغییر یافته که در این میان وضعیت شهرستان اردبیل با افزایش نسبی شمار بیماران، دوباره نارنجی شد.

هم‌اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های خلخال، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های سرعین، کوثر، نمین، بیله‌سوار، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

شمار بیماران بستری به ۱۸۰ نفر رسید

بنا بر آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه طی این مدت ۲ مورد فوت ناشی از این بیماری ثبت شده است.

طی شبانه‌روز گذشته شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۸۰ نفر رسید که نسبت به دیروز افزایش یک موردی داشته و از این تعداد ۴۷ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۹۷ بیمار نیز تحت نظر هستند.

واکسیناسیون کامل بیش از نیم میلیون اردبیلی

طی همین مدت خوشبختانه ۲۷ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

با تزریق ۵ هزار و ۷۷۹ دُز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته، تاکنون یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۷۰۷ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۸۳۶ هزار و ۲۰۳ دُز مربوط به نوبت اول و ۵۲۹ هزار و ۵۰۴ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا