هرمزگان

از تأمین بذر و دام سبک تا تهیه لوازم خانگی و بسته‌های معیشتی مناطق سیل‌زده توسط ستاد اجرایی

از تأمین بذر و دام سبک تا تهیه لوازم خانگی و بسته‌های معیشتی مناطق سیل‌زده توسط ستاد اجرایی

به گزارش یولن از بندرعباس، عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دقایقی پیش در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان در خصوص نیازها و امکانات مورد نیاز جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت‌وگو کرد.

سرپرست ستاد اجرایی حضرت امام(ره) جهت بازدید و بررسی چگونگی حمایت از سیل‌زدگان وارد هرمزگان شده است و سپس به کرمان نیز سفر خواهد کرد‌.

عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: پیرو سفر معاون اول رئیس‌جمهور به هرمزگان و دستور ویژه وی مبنی بر رفع نیازهای خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله و متعاقب آن وقوع سیل در روزهای اخیر، در دیدار با استاندار هرمزگان، نیازهای استان بررسی شد.

وی با اشاره به تأکید استاندار هرمزگان بر تأمین بذر مورد نیاز کشاورزان برای دوره کشت آتی گفت: علاوه بر بذر مورد نیاز، علوفه و یونجه به میزان توافق شده در اختیار کشاورزان استان قرار خواهد گرفت.

نوروزی افزود: در زلزله آبان‌ماه و سیل دی‌ماه هرمزگان، دام‌ها و احشام تعدادی از دامداران و اقشار محروم تلف شد که بر اساس توافق صورت‌گرفته، ۸۰۰ رأس دام سبک برای کمک به آن‌ها توزیع می‌شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همچنین گفت: طی زلزله گذشته و سیل اخیر، لوازم ضروری برخی از خانوارها دچار آسیب شد که تدابیر ویژه‌ای از سوی ستاد اجرایی اندیشیده شده و کمک‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی گفت: پنج هزار بسته معیشتی و پروتئینی نیز بین آسیب‌دیدگان زلزله و سیل اخیر از سوی ستاد اجرایی فرمان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۳۲۶۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا