اردبیل

استاندار اردبیل: رفع موانع تولید از اولویت‌های اصلی است

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری اردبیل با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مالکان واحد‌های صنعتی و تولیدی برگزار شد، اظهار کرد: رفع و کنار زدن کلیه موانع تولیدی در سطح استان اردبیل را به شکل شبانه‌روزی در حال پیگیری هستم و امیدواریم دغدغه‌های تولیدکنندگان در سطح استان اردبیل را به حداقل‌ترین حد ممکن کاهش دهیم.

وی افزود:در قبال چنین اقداماتی از تولیدکنندگان انتظار داریم، کلیه‌ی توان تولیدی مجموعه خود را به کار گرفته و گام‌های محکم و مهمی در راستای اشتغال‌زایی و پیشرفت استان و کشورمان بردارند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: متاسفانه در حوزه تولید موانع متعددی وجود دارد که تولیدکنندگان و‌ سرمایه‌گذاران را با مشکلاتی مواجه می‌سازد و حتی متاسفانه منجر به نیمه فعال و تعطیلی برخی واحدهای تولیدی می‌شود و ضربه اصلی این چنین اقدامات را کارگران متوجه می‌شوند.

عاملی گفت:در شهرک صنعتی ۲ اردبیل مشکل فاضلاب وجود دارد که متاسفانه مشکلاتی برای اهالی شهرک صنعتی و رهگذران ایجاد می‌کند و برای تکمیل تصفیه خانه این شهرک، سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اردبیل نیز اعتباری در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، در این جلسه سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف استان حضور داشتند که مشکلات آنها در حوزه‌های بانکی، اداری و… بررسی شد و دستورات لازم توسط استاندار اردبیل جهت رفع موانع صادر شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا