اردبیل

افزایش شمار بستری‌شدگان کرونا در اردبیل به ۱۷۵ نفر

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، طی شبانه‌روز گذشته شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۷۵ نفر رسید که نسبت به دیروز افزایش ۱۱ موردی داشته و از این تعداد ۴۳ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۹۹ بیمار نیز تحت نظر هستند.

بنا بر آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه یک نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخت.

طی همین مدت خوشبختانه ۱۴ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

۱۱۳ هزار دُز واکسن‌های سینوفارم، برکت و آسترازنکا به اردبیل رسید

بیش از ۱۱۳ هزار دُز واکسن از نوع سینوفارم، برکت و آسترازنکا از طرف وزارت بهداشت تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل شده و امروز در سطح مراکز بهداشتی استان توزیع گردید.

با تزریق ۱۸ هزار و ۴۰۵ دُز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته، تاکنون یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۳۶۳ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۸۲۵ هزار و ۷۸۱ دُز مربوط به نوبت اول و ۴۸۵ هزار و ۵۸۲ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، سرعین و کوثر و نمین در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های بیله‌سوار، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا