هرمزگان

اقلام تائید نشده در سامانه جامع تجارت طی زنجیره تولید تا فروش مشمول جرایم تعزیراتی خواهد شد

 به گزارش یولن از بندرعباس، خلیل قاسمی صبح امروز اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱ قلم کالا مشمول ثبت نام و تائید در سامانه جامع تجارت قرار گرفته‌اند که باید در طول زنجیره تولید، توزیع، عرضه به عمده فروشان، خرده فروشان و فروش در سامانه تائید و ثبت گردد.

وی افزود: از جمله اقلام مشمول تاکنون مواد غذایی، سیمان، مقاطع فولادی، پتروشیمی، روغن موتور، پودر شوینده، پوشک بچه و لوازم خانگی است که باید کلیه فرایندها در سامانه ثبت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: هم‌اکنون بازرسان سازمان در حال رصد بازار هستند و هرگونه عدم ثبت اقلام مشمول در سامانه به عنوان قاچاق، احتکار و عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفان برخورد می شود.

قاسمی یادآور شد: واحد‌های صنعتی استان جهت رفع هرگونه مشکل در این خصوص می‌توانند به معاونت امور صنایع سازمان، واحدهای معدنی و صنایع معدنی به معاونت امور معادن سازمان و اصناف به معاونت بازرگانی مراجعه کنند.

وی در خصوص ثبت صنوف در این سامانه بیان داشت: در این خصوص اتاق اصناف محلی به منظور ثبت‌نام صنوف در سامانه جامع تجارت در نظر گرفته شده است که می‌تواند پاسخگوی سوالات، ابهامات و راهنمای صنوف استان باشد.

انتهای پیام/ 88055


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا