سمنان

بخش وی آی پی بیمارستان ولایت در سال جاری به بهره برداری می رسد

بخش وی آی پی بیمارستان ولایت در سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری یولن استان سمنان دکتر فائزه زارع زاده در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سنان ، گفت : با توجه به تجربه موفق راه اندازی بخش وی آی پی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و از جمله بیمارستان های کوثر سمنان و معتمدی گرمسار، در بیمارستان ولایت دامغان نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و رفاهی مناسب تر برای شهروندان و مراجعه کنندگان محترم بخش وی آی پی (هتل بیمارستان) آماده خدمت رسانی می شود.

دکتر فائزه زارع زاده بیان کرد: طبق قوانین وزارت بهداشت هر بیمارستان می تواند تا ۱۰ در صد از ظرفیت تخت های خود را به بخش وی آی پی اختصاص دهد و در این راستا عملیات اجرایی آماده سازی این بخش آغاز شده و حداکثر تا پایان سال جاری تعداد ۱۱ تخت بستری وی آی پی با امکانات رفاهی لازم برای اقامت بیمار و همراه آماده خواهد شد .

سرپرست بیمارستان ولایت دامغان از انعقاد قرارداد با بیمه‌های مختلف به‌منظور کاهش هزینه مردم خبر داد و یادآور شد: همه تلاش‌ها در این راستاست تا بار مالی کمتری به مردم و بیماران تحمیل شود و از ظرفیت بیمه های تکمیلی برای پوشش خدمات این بخش استفاده گردد.

وی با اشاره به تلاشهای شبانه روزی مدافعان سلامت گفت : طی یک سال گذشته بیش از ۹هزار نفر در بیمارستان ولایت بستری و حدود ۳هزار عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است و با ثبت ۷۶۶ مورد زایمان در این بیمارستان ، تعداد ۳۷ هزارنفر نیز از خدمات اورژانس بهره مند شده اند.

لازم به ذکر است: بیمارستان ولایت دامغان در حال حاضر دارای ۲۱۵ تخت موجود( بدون شمارش بخش درنظر گرفته شده برای وی آی پی )با ضریب اشغال میانگین ۵۵ درصد می باشد و تعداد ۵۳ نفر پزشک متخصص در ۱۸ رشته تخصصی مختلف در کنار سایر گروه ها و مشاغل مشغول خدمت رسانی می باشند

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا