سمنان

تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی در سمنان

تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی در سمنان

به گزارش یولن از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نخستین نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سال ۱۴۰۱، تدوین و تصویب راهبردهای ۱۸ گانه را مهم‌ترین فعالیت کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان دانست و گفت: تلاش برای تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی از اهداف این شورا در سال جاری است.

وی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی کشور از تمام گروه‌ها درخواست دارد تا در سال جاری نسبت به ایجاد و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی اقدام و تلاش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها، حمایت از صنایع فرهنگی و تکریم الگوها و نمونه‌ها را از دیگر اهداف در سال جاری بیان کرد و ادامه داد: دستگاه‌های متولی کارگروه‌های ۱۸ گانه شورای فرهنگ عمومی استان در سال ۱۴۰۱ در این حوزه‌ها با توجه به وظایف و برنامه‌های خود اقدام و همکاری کنند.

فلاح، بر ضرورت آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و عملکرد سال گذشته کارگروه تأکید کرد و افزود: در این آسیب‌شناسی باید مشخص شود در خصوص اهداف تعیین‌شده چقدر موفق بوده‌ایم و نقاط ضعف و قوت چگونه است.

وی در این نشست با تبریک آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، از تلاش‌های حجت‌الله کرمانی، مسؤول قبلی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان تقدیر و رضا مهدیان را به‌عنوان سرپرست جدید این دبیرخانه معرفی کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا