کرمان

تشییع و خاکسپاری شهید «گمنام» در بم

تشییع و خاکسپاری شهید «گمنام» در بم

به گزارش یولن از کرمان، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) از مقابل مسجد جامع بم و با استقبال مردم شهر دارالصابرین آغاز و این شهید در مجتمع آموزش عالی شهر بم به خاک سپرده شد.

امام جمعه بم در این مراسم که با حضور مردم شرق استان کرمان برگزار شد، بیان کرد: این شهید گمنام از لحاظ شناسنامه‌ای مشخصات هویتی‌اش برای ما نامعلوم است به همین دلیل آن را گمنام می‌نامیم اما شهدا در پیشگاه خداوند بدون شک از بلندآوازه‌ترین افراد محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی با تاکید بر جایگاه شهدا افزود: شهدای جاویدالاثر در ظاهر گمنام هستند و تنها استخوانی از شهید آورده شده و ما مردم شهیدپرور از این شهید عزیز میزبانی می‌کنیم زیرا شهید حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما است.

تشییع و خاکسپاری شهید «گمنام» در بم

 

وی با اشاره به پدر و مادران شهیدانی که چشم به راه فرزندانشان بودند تا خبری از آنها آورده شود، گفت: بسیاری از آن بزرگواران با غم فراق و دوری از دنیا رفتند و هنوز هم پدر و مادرانی چشم به راه فرزندانشان هستند.

به گزارش فارس، مردم شرق استان کرمان با حضور در مراسم تشییع شهید جاویدالاثری که در عملیات بدر به شهادت رسیده بود توانستند با استقبال پر شور خود حال و هوای دوران دفاع مقدس را زنده کنند، این شهید جاویدالاثر ۲۲ ساله در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۶۳ در منطقه شرق دجله، عملیات بدر به فیض شهادت نائل شد.

پیکر این شهید والامقام پس از آنکه از طریق فرودگاه بم وارد شهرستان بم شد، در شهر بروات و بیشتر شهرهای تابعه این شهرستان بر دوش مردم شهیدپرور این منطقه تشییع شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا