فارس

تلاش دختران جهادگر فیروزآبادی برای کاشتن بذر امید در دل نا امیدان

به گزارش یولن از فیروزآباد، فرقی نمی کند که در کدام گروه سنی و یا از کدام ایل و تبار باشی؛ اگر دغدغه مردم را داشتن و برای راحتی و رفاه همنوع خود تلاش کردن هدف اصلی تو باشد؛ نگاه خدا به سمتت می رود و تمام تلاش هایت به ثمر می نشیند.

جوانانی در سراسر کشورمان هستند که همه تلاش خود را به کار گرفته تا مردم سرزمینشان از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و… از دیگران جا نمانند و رشد و پیشرفت کنند.

در شهرستان فیروزآباد بسیجی خواهر پایگاه بنت الهدی در قالب گروه های جهادی شهیدان بهزادی و بهروزی تمام نیروی خود را به کار گرفته اند تا بتوانند رنگ فقر، بی فرهنگی و بی سوادی را از بین ببرند.

فعالیت این گروه جهادی در زمینه های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است؛ به یاری محرومان در هر گوشه و کناری می رسند تا گردی از چهره مظلومی بزدایند.

 

 

مسئول این گروه جهادی در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: این گروه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و در سال ۱۳۹۸ به صورت یک گروه جهادی به ثبت رسید.

حوا بهزادی اظهار داشت: گروه جهادی شهیدان بهزادی و بهروزی از ابتدای فعالیت تا کنون در قالب بسته های کمک معیشتی، دارویی و حمایتی را با هزینه ای افزون بر ۸۰میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده است.

وی گفت: فعالیت این گروه در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و… بوده که مهم ترین آن تهیه بسته های کمک معیشتی حداقل سه بار در سال به خانواده های نیازمند و محروم، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت و همچنین تهیه چادر برای ترویج حجاب در سطح شهرستان است.

بهزادی افزود: از دیگر فعالیت های این گروه شناسایی معتادین در سطح شهر و معرفی آن ها به مراکز مربوطه برای ترک اعتیاد و هم چنین شناسایی زنان بی سرپرست و بد سرپرست، خانواده های کم درآمد و ضعیف و کمک به آن ها بوده است.

مسئول این گروه جهادی بیان داشت: این گروه همچنین فعالیت های دیگری همچون تشویق جوانان به رعایت اصول اجتماعی و دینی و همچنین برگزاری کلاس های نقاشی، خیاطی و حفظ قرآن در مساجد و برگزاری اردوهای فرهنگی انجام داده است.

بهزادی ادامه داد: این گروه جهادی در موالید ائمه(ع) و هم در مراسم عزاداری ائمه معصومین(ع) در تمام ایام سال برنامه های متنوعی داشته است.

مسئول گروه جهادی اظهار داشت: امسال این پایگاه در جشنواره مالک اشتر در سطح شهرستان فیروزآباد اول شده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم جوانان را از نظر فرهنگ اصیل دینی به بالاترین درجه برسانیم.

وی گفت: این گروه جهادی با حمایت خیرین توانسته درد دردمندان را دوا کند و از همه این دوستان که در این مدت ما را همراهی کردند صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم که این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا