اردبیل

ثبت ۱۰ میلیون تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حمیدرضا عبدی ظهر امروز در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل – آستارا اظهار کرد: بیش از ۱۰ میلیون تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است که محورهای اردبیل – آستارا محدوده گردنه حیران، اردبیل – آبی‌بیگلو و بیله‌سوار – سه‌راهی بیله‌سوار دارای بیشترین تردد تخلف سبقت غیرمجاز هستند.

وی افزود: ۷ میلیون و ۲۸۸ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در ۷ ماه گذشته به ثبت رسیده است.

معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان این‌که ۷۱ سامانه ترددشمار در جاده‌های استان فعال است، بیان کرد: محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل – نیر و اردبیل – مغان بیشترین تردد استان را دارند.

اهمیت رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در فصول بارندگی

عبدی ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی و هوشمندسازی جاده‌های استان را از اولویت‌های اصلی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برشمرد و تصریح کرد: از رانندگان درخواست می‌کنیم با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی به‌ویژه در فصول بارندگی، از هرگونه سبقت‌های غیرمجاز و تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها پرهیز کنند.

وی نصب ۶ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت تا پایان سال‌جاری در محورهای مواصلاتی استان را یادآور شد و گفت: در حال حاضر ۱۵۵ سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا