سمنان

جهاد دانشگاهی به سمت خودکفایی بودجه حرکت کند

جهاد دانشگاهی به سمت خودکفایی بودجه حرکت کند

به گزارش یولن از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان که با حضور معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نقش بی‌بدیلی در تقویت اراده ملی نخبگان دارد.

وی افزود: سرعت فعلی فعالیت‌های انجام شده توسط جهاد دانشگاهی بسیار مناسب است و ما منتظریم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد گشوده شدن مرزهای جدید از علم و شکوفایی در جهاد دانشگاهی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی ثابت کرده است که می‌تواند با امکانات کم اقدامات مؤثر و بزرگی انجام داد، ادامه داد: به دلیل سابقه درخشان جهاد دانشگاهی انتظارات و توقعات از این نهاد بالا رفته است.

ریواده عنوان کرد: جهاد دانشگاهی همچون نام خود باید دارای روحیه‌ای جهادی و انقلابی باشد و نهادی با روحیه‌ای جهادی و انقلابی می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی گفت: یکی از پیشنهادهای بنده به جهاد دانشگاهی حرکت به سمت خودکفایی بودجه است و سطح تکنولوژی موجود در بدنه جهاد دانشگاهی امکان تولید ثروت را فراهم می‌آورد و باید به مرحله‌ای از خودکفایی و تولید ثروت برسد که بودجه‌های دولتی بسیار جزئی به نظر بیاید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای عزت، اعتمادبه‌نفس و امیدواری به نخبگان است.

ریواده ادامه داد: بنابر سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی، استان سمنان دارای دو خصلت دین‌داری به دلیل وجود مردمی انقلابی و ایثارگر و همچنین استانی دانشگاهی و دانش‌پژوهی به دلیل وجود دانشجویان و دانشگاه‌هایی با ظرفیت‌های بسیار بالا است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ویژگی دولت سیزدهم مردم‌داری است؛ امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی، جهادی و علمی در توسعه استان سمنان در همه امور باعث پیشرفت شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از رهایی، رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان سمنان برای تلاش‌ها و اقدامات مؤثرش طی چند سال اخیر برای جامعه علمی استان تشکر می‌کنم و برای منصفی‌راد در سمت جدید در راستای رسیدن به اهداف موردنظر دولت سیزدهم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا