بین الملل

حماس: تجاوز علیه فلسطینیان در قدس، تروریسم است

حماس: تجاوز علیه فلسطینیان در قدس، تروریسم است

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس به حمله وحشیانه نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در مراسم سالروز معراج پیامبر اکرم (ص) در منطقه باب العامود در شهر قدس واکنش نشان داد.

وی گفت که تجاوزات علیه فلسطینیان در شهر قدس در سالروز اسراء و معراج پیامبر اکرم (ص) یک جنایت، رفتاری وحشیانه و سیاست تروریستی است و این رفتار تجاوزکارانه بازی با آتش و انفجار حقیقی است همچنانکه پیش از نبرد شمشیر قدس رخ داد، رژیم اشغالگر با حمله به نمازگزارانی که در حال برگزاری شعائر دینی بودند، تمامی قوانین و ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشته و این یعنی بی‌اعتنایی کامل رژیم اشغالگر به احساسات همه اعراب و مسلمانان.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، سخنگوی حماس همچنین تأکید کرد که این تجاوزات هرگز اراده فلسطینیان ساکنان قدس را نخواهد شکست و آن‌ها همچنان با هر آنچه که در اختیار دارند، به دفاع از هویت این شهر ادامه خواهند داد.

نظامیان اشغالگر صهیونیستی از ظهر دوشنبه (دیروز) به شهروندان فلسطینی که برای گرامیداشت سالروز اسراء و معراج پیامبر در  صحن باب العامود قدس تجمع کرده بودند، حمله کردند و در این حمله دستکم ۳۱ فلسطینی زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا