اردبیل

روز ۱۳ آبان در جهان به نماد غلبه بر استکبار تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان همزمان با سراسر کشور عصر امروز در شهرستان پارس‌آباد مغان به‌مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در کنار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

رضا بهشتی، رئیس حوزه علمیه حضرت امام محمدباقر(ع) در این مراسم با بیان این‌که پیروزی در مقابل استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان جشن گرفته می‌شود، اظهار کرد: یکی از ایام‌الله‌هایی که معتقد بر حفظ و ترویج آن هستیم، ۱۳ آبان است و باید این روز در جهان به نماد غلبه بر استکبار جهانی تبدیل شود.

وی با اشاره به وقایع مختلف ۱۳ آبان افزود: نخستین واقعه این روز تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و دومین واقعه شهادت جمعی از دانش‌آموزانی بود که در سال ۵۷ در مسیر امام(ره) به پا خاستند و سومین واقعه سیزدهم آبان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ بود.

رئیس حوزه علمیه برادران حضرت امام محمدباقر(ع) ادامه داد: تقریبا محور تمام شیطنت‌ها در کشور ما و حتی در منطقه و دنیا این استکبار جهانی است.

بهشتی تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی نقش مهمی در پاسداری از انقلاب دارد و باید بخش‌های مختلفی از اسناد لانه‌ی جاسوسی که شامل اقدامات جنایتکارانه استکبار جهانی است در قالب متون آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد تا دانش‌آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند و در عرصه‌های مختلف با دشمنان مقابله کنند.

بهشتی ادامه داد: امروز، روزی است که جوانان آزاده ایرانی شرف و عزت و استقلال را به کشور هدیه دادند و روزی است که نوجوانان ایران از جان گذشتگی و رشادتشان را به جهانیان نشان دادند و با خونشان انقلاب را پیروز کردند و دست طمع چپاول‌گران را از ایران بریدند.

گفتنی است؛ دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم با حضور پرشور در این تجمع و با طنین‌انداز شدن فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند و پرچم شیطان بزرگ را آتش زدند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا