فارس

ریشه‌کن کردن فساد و مبارزه با مفسدین; لازمه رویش اقتصاد

به گزارش یولن از کامفیروز، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پرسرور خاتم النبیین، حضرت محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم، با اشاره به نقش مبارزه با فساد بر رویش اقتصاد کشور، بیان داشت: مبارزه با فساد و جلوگیری از اقدامات مخرب مفسدین، رابطه مستقیم با پویایی و رشد اقتصادی کشور دارد، بلکه می توان گفت رشد اقتصادی متوقف بر ریشه کن کردن بساط فساد در کشور است.

اکنون که قوه قضاییه در مبارزه با مفسدین عزم و جدیت خود را نشان داده، توقع مردم از مجلس انقلابی این است که با وضع قوانین متناسب، دست دولت و قوه قضائیه را در جهت برچیدن فساد همه جانبه از کشور باز بگذارند.

وی افزود: تا زمانی که مبارزه با فساد تبدیل به یک خواسته ملی نشود و مردم در عمل پایبند به این آرمان نگردند، قوای سه گانه به تنهایی چندان راه به جایی نخواهند برد. خواسته مردم ایران از روسای قوای سه گانه این است که در مبارزه با فساد و مفسدین، کماکان تداوم به خرج داده و در ضمن آن، به تعمیق و گسترش آن نیز بپردازند. 

تقی‌زاده در مورد رشد غیرمنطقی برخی از اقلام ضروری در چند روز اخیر چنین ادامه داد: متاسفانه مشکلی که بازار کشور ما با آن مواجه بوده و همه کس چه کودک چه بزرگسال بدان واقف است، عدم نظارت بر بازار، خصوصاً بازار توزیع اقلام ضروری مردم است.

امام جمعه کامفیروز در پایان یادآور شد: این تورم ها و این صعودهای غیرمنطقی در قیمت های اجناس، همگی ناشی است عدم نظارت در بازار بوده و جای بسی تعجب است که چنین معضل بزرگ که لطمات فراوان به سفره های مردم وارد نموده و معیشت جامعه را را تحت تاثیر قرار می دهد، راه درمان درستی برای آن تجویز نمی شود و همواره تحمل فشار این بی‌تدبیری برگرده مردم مستضعف بوده و خواهد بود. لذا از مسئولین محترم می‌خواهیم که بازار را به حال خود رها نکرده و مانع از کوچکتر شدن سفره مردم گردند.

انتهای پیام/د


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا