اردبیل

ساخت پل»کمر» شهرستان خلخال پس چندین سال بلاتکلیفی/ پلی که ارتباط ۲ روستا را برقرار می‌کند

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سید غنی نظری صبح امروز در بازدید از عملیات اجرایی ساخت «پل کمر» در ۱۵ کیلومتری شهر هشجین بر روی رودخانه قزل اوزن اظهار کرد: ساخت پل کمر با سرعت ادامه دارد.

وی افزود: عدم وجود پل بر روی این رودخانه در این منطقه مشکلات بسیاری برای اهالی روستاهای «گو» و «کمر» ایجاد کرده بود که با ساخت این پل بعد از چند دهه تردد برروی این رودخانه میسر خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر بیان کرد: این پل ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عرشه پل در حال اتمام و آماده بتون‌ریزی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: رودخانه قزل اوزن یکی از رودخانه‌های بزرگ کشور به طول ۱۲۰کیلومتر در شهرستان خلخال جاریست و با تکمیل این پل ارتباط مردم ۲ روستا برقرار می‌شود.

نظری گفت: این پل از سال ۱۳۸۸ بلاتکلیف بوده که با سفر معاونت وزارت راه و بازدید انجام شده و پیگیری‌های لازم، عملیات اجرایی از سر گرفته شد.

جاده خلخال به شاهرود روکش آسفالت شد

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در بازدید از برخی روستاهای شهرستان خلخال تصریح کرد: عملیات بیش از ۵۰ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای شهرستان خلخال انجام شده است.

نظری در خصوص ورودی روستای خمس نیز گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن این روستا، ورودی این روستا از ۲۰ سال گذشته نامطلوب است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل به روستای اسکستان و ورودی نامطلوب این روستا اشاره کرد و گفت: بهسازی و زیرسازی مسیر ورودی این روستا از سوی شهرداری خلخال اجرا خواهد شد و به‌دلیل این‌که شهرداری خلخال از معادن سنگ و شن و ماسه این روستا بهره برداری نموده و تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص نکرده، مصوب شد که زیرسازی مسیر ورودی روستا با استفاده از مصالح بومی توسط شهرداری انجام شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا