اردبیل

سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا پیش‌قدم است/ «ما مقتدریم» شعار هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر امروز در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: از همان روزهای نخست شیوع کرونا در کشور، سپاه و بسیج وارد عرصه مبارزه با این ویروس و خدمت‌رسانی به مردم شدند.

وی با اشاره به عزم جدی بسیج و سپاه برای حیات بخشی به بیماران کرونایی در استان، افزود: جهت کاهش آلام مردم در شرایط سخت و ویژه نظیر شرایط کرونایی، پیش‌قدم بوده و در کنار مردم خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تاکید کرد: در جهت امیدآفرینی بیشتر در بین مردم، باید اقدامات مجموعه بسیج در جامعه رسانه‌ای و انعکاس یابد.

سردار محمدی اصل در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس طبق سنوات گذشته به‌صورت باشکوه، بدون وقفه با قوت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها در پنج محور، بومی محلی و شهرستانی، برگزاری رژه ۳۱ شهریور، برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس با محوریت عملیات جنگ‌های نامنظم، نمایش رزمی فرهنگی افلاکیان خاکی و پیاده‌روی همگانی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تقارن این هفته با ایام اربعین حسینی(ع)، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما مقتدریم» و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا