اردبیل

شهرداری‌های خلخال از اعتبارات سازمان شهرداری‌ها برخوردار می‌شوند

شهرداری‌های خلخال از اعتبارات سازمان شهرداری‌ها برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان خلخال، با اشاره به این‌که ظرفیت‌های خوب طبیعی و خدادادی و نیروی انسانی نخبه در منطقه خلخال وجود دارد، اظهار کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان خلخال از اعتبارات لوایح مصوب در وزارت کشور برای توسعه و عمران برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای شهرداری‌های خلخال، هشجین و کلور از ردیف‌های بند الف ۳۹، ماده ۴۲ و ماده ۵۸ حمایت لازم انجام خواهد شد و در بحث ماشین‌آلات به‌صورت مشارکتی با دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، شهرداری‌های شهرستان خلخال و دهیاری را تجهیز خواهیم کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به موضوعات پسماند و حمل‌ونقل، ادامه داد: در بحث پسماند و حمل‌ونقل نیز حمایت لازم در صورت نیاز انجام خواهد گرفت و پروژه‌هایی که نیاز به قیر دارند نیز از محل اعتبارات پیش‌بینی شده حمایت شده و قیر لازم اختصاص خواهد یافت.

امنیت شغلی دهیاران در خانه ملت با جدیت پیگیری می‌شود

سیدغنی نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس نیز در این نشست بیان کرد: امنیت شغلی دهیاران در خانه ملت با جدیت پیگیری می‌شود.    

وی با اشاره به بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از خیابان سی‌متری خلخال، کارگاه بتنی شهرداری و وضعیت رودخانه‌های و آب‌های سطحی خلخال گفت: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها و در کنار آن کاستی‌های منطقه برای معاون وزیر کشور بیان شد و تخصیص لازم در زمینه اعتبارات برای سرعت‌بخشی به پروژه‌ها و حمایت از شهرداری انجام گرفت.

نظری از اختصاص ۳ میلیارد تومان برای پروژه بهسازی خیابان سی‌متری برای شهرداری خلخال خبر داد و افزود: قیر لازم نیز طبق قانون بودجه تخصیص داده خواهد شد و برای این شهرداری‌های کلور وهشجین نیز هر کدام یک میلیارد تومان اختصاص یافت.

مشارکت دولت در تجهیز شهرداری خلخال

وی تصریح کرد: برای ۸۰ دهیاری شهرستان خلخال و رفع مشکلات عدیده آنان به طور متوسط ۵۰ میلیون تومان اختصاص یافت و بدهی بعضی از دهیاری‌ها نیز در این سفر برای معاون وزیر کشور مطرح و قول مساعد برای پرداخت آن اخذ شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در خصوص خرید تجهیزات و ماشین‌آلات و نردبان برای آتش‌نشانی خلخال گفت: با حمایت رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مشارکت برای خرید تجهیزات به میزان ۸۰درصد از سوی دولت در این سفر مصوب و مابقی از سوی شهرداری و دهیاری پرداخت خواهد شد.

نظری خواستار افزایش محدوده روستایی برای رونق مهاجرت معکوس به شهرستان و روستاها شد و بیان کرد: افزایش محدوده روستاها و حل مشکلات مناطق علی‌آباد در حاشیه خوجین با افزایش محدوده شهری حل خواهد شد.

انتهای پیام/۳۷۲۷/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا