اردبیل

علمک‌گذاری و تزریق گاز روستاهای ماجولان و علی آباد شهرستان خلخال تا ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سید غنی نظری در بازدید از روستاهای ماجولان، جلال آباد و روستای علی آباد در بخش شاهرود خلخال اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده گازرسانی به روستاهای بخش شاهرود در روستاهای ماجولان و علی آباد در حال شبکه‌گذاری بوده و در ۲۲ بهمن سال‌جاری تزریق گاز و عملک‌گذاری در این دو روستا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ضعف آنتن دهی در روستاهای بخش شاهرود و روستاهای ماجولان، جلال آباد و علی آباد افزود: در سال گذشته آنتن‌های مخابراتی در این دو روستا نصب شده ولی به لحاظ پایین بودن ظرفیت امکان دسترسی اهالی به اینترنت وجود ندارد که ارتقای بی‌تی‌اس‌های مذکور در برنامه قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گردشگرپذیر بودن این روستاها بر لزوم تسریع زیرساخت‌های گردشگری تاکید کرد و گفت: طرح هادی روستا در دست مطالعه و اقدام است.

وی با اشاره به راه گردشگری خلخال ـ شال ـ ماجولان به ماسوله تصریح کرد: در حوزه شهرستان خلخال تنها ۷ کیلومتر باقی بود که در سال گذشته آسفالت و در حوزه خلخال کار به اتمام رسیده ولی در حوزه گیلان نیازمند جدیت مدیران این استان برای تسریع در تکمیل این جاده ارتباطی است.

نظری تاکید کرد: اگر اقدامی از سوی استان گیلان در خصوص تکمیل این جاده صورت نگیرد از وزیر راه دستور لازم جهت واسپاری تکمیل و ساخت این جاده به شهرستان خلخال استان اردبیل انجام خواهد گرفت تا پروژه با سرعت به پایان برسد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی روستایی مشکلی نداریم و اعتبارات به حد کافی موجود است، از تامین اعتبار لازم برای تسریع در حل مشکل روستاهای مذکور خبر داد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا