البرز

فروش اجباری محصولات کنار ماکارونی و روغن تخلف است

فروش اجباری محصولات کنار ماکارونی و روغن تخلف است

سعید نورالهی، معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه روزانه هشت اکیپ بازرسی همراه با قاضی به صنوف استان مراجعه می‌کنند، گفت: تا نیمه اردیبهشت ماه بیش از ۲ هزار بازرسی انجام و بیش از پانصد پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.

نوراللهی با بیان اینکه شماره تلفن ۱۲۴ آماده دریافت گزارش شهروند درخصوص تخلفات صنفی است، یادآور شد: سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی نیز راهی برای ثبت گزارش شهروندان محسوب می‌شود.

این مقام مسؤول در بخش دیگری با اشاره به بازدید از روند فعالیت واحدهای تولید ماکارونی، اضافه کرد: فروش اجباری کالا‌های فرعی کارخانه‌ها در کنار ماکارونی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود؛ طبق قانون تعزیرات حکومتی و نظام صنفی بحث فروش اجباری یکی از تخلفاتی است که قانون گذار برای متخلفان مجازات تعیین کرده است.

وی تأکید کرد: موضوع فروش اجباری محصولاتی که بعضی از کارخانجات و شرکت‌های پخش انجام می‌دهند به ما اعلام شده است و تعزیرات حکومتی در استان گروه‌هایی را برای نظارت و بازرسی اعزام کرده که کارخانه‌ها و شرکت‌های پخش را رصد کنند.

نورالهی افزود: به سازمان صنعت معدن تجارت نیز گفته‌ایم که به اتحادیه شرکت‌های پخش اعلام کنند هرگونه فروش اجباری کالا به همراه روغن و ماکارونی عرضه شود کار غیرقانونی است و با متخلف برخورد قانونی می‌شود و اشد مجازات برای متخلف در نظر گرفته می‌شود.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان البرز تأکید کرد: مشکل ماکارونی در حال حل شدن است و کمبود روغن نیز تا چند روز آینده در استان حل می‌شود.

انتهای پیام/ج/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا