اردبیل

مراسم عزاداری را در فضای باز برگزار می‌کنیم/ حفظ سلامتی عزاداران و عاشقان امام حسین(ع) ضروری است

اباصلت ابراهیمی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: ما با نام امام حسین(ع) زندگی کرده و آرامش می‌گیریم و عشق به اباعبدالله و معرفت و راه حسینی در روح و جان ما جاری است. در دو سال اخیر شرایط شیوع بیماری کرونا سبب شده تا محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان به‌وجود آید؛ اما هم‌چنان می‌توانیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراسم عزاداری را در فضایی باز و به دور از تجمع، به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مراسم‌های عزاداری خود را در محوطه یکی از مدارس شهر اردبیل و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم و از تمامی عزاداران و مردم متدین و حسینی اردبیل تقاضا دارم که در کنار احساسات پاک و عاشقانه خود به امام حسین(ع)، عقل‌محور عمل کنند و پروتکل‌های بهداشتی را به‌خاطر حفظ سلامتی خود و خانواده عزیزشان رعایت کنند.

این مداح اهل بیت عنوان کرد: در مراسم‌های عزاداری تا جایی که امکان دارد یک نفر را مسؤول بهداشت انتخاب کنند تا به مسائل بهداشتی مراسم رسیدگی کرده و نکات لازم را یادآوری کند تا خطری سلامتی عزاداران را تهدید نکند تا شرمنده امام حسین(ع) نشویم، چرا که حفظ سلامتی مردم و عزاداران بسیار مهم و ضروری است.

 

ابراهیمی گفت: بدون شک عزاداران و عاشقان سرور و سالار شهیدان با رعایت کامل موازین بهداشتی و برگزاری مراسم‌های عزاداری خود با توجه جدی به مصوبات ستاد ملی کرونا، شور و شعور حسینیت را باری دیگر به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا