سمنان

نعمت ولایت و پشتیبانی مردم، دو عامل تحقق امنیت پایدار است

نعمت ولایت و پشتیبانی مردم، دو عامل تحقق امنیت پایدار است

به گزارش خبرگزاری یولن استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان روز شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ در آیین تکریم و معارفه دادستان انقلاب و عمومی استان، گفت ؛ دادستان عمومی و انقلاب سابق مرکز استان، انسانی متواضع و اخلاق مدار بوده و بیشترین حضور را در جلسات بخصوص جلسات احیا واحدهای راکد استان داشتند که از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: ما امنیت پایدار امروزمان را مدیون شهدا، حمایت مردم و وحدت و انسجام بین ارکان امنیتی هستیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: امنیت یکی از مولفه های اولیه و اصلی سرمایه گذاری و تحقق رشد اقتصادی است.

وی تصریح کرد:بازگشت به چرخه تولید بالغ بر ۱۲۷ واحد تولیدی راکد و ایجاد حدود ۳ هزار فرصت شغلی جدید در استان بواسطه حمایت های دستگاه قضایی در کنار دستگاه های اجرایی محقق شد.

استاندار سمنان عنوان داشت: جمع آوری معتادان‌ متجاهر از سطح شهرهای استان از دیگر اقداماتی بود که در راستای تحقق امنیت پایدار در سطح استان در دستور کار قرار گرفته و به خوبی به سرانجام رسید.

هاشمی بیان داشت: استان سمنان بواسطه وجود امنیت پایدار، امروز در حوزه های اشتغال، امنیت، فعال کردن واحدهای راکد و … سرآمد کشور است.

استاندار سمنان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات، تلاش ها و اقدامات دادستان عمومی و انقلاب سابق استان گفت: برای آقای گلی، دادستان جدید مرکز استان در مسیر پیش رو ، آرزوی موفقیت دارد.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا