سمنان

هیچ مسافری با نبود پول در خودپردازهای سمنان مواجه نشد

هیچ مسافری با نبود پول در خودپردازهای سمنان مواجه نشد

به گزارش یولن از سمنان به نقل از استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان گفت: استان سمنان دارای ۹۷ هزار کیلومترمربع وسعت و ۶۷۰ کیلومتر مسیر تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع) است.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز ۱۴۰۱، مدت ماندگاری مسافران در استان از پنج ساعت به بیش از ۱۲ ساعت در شبانه‌روز افزایش یافت.

هاشمی ادامه داد: کمترین آمار مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات در محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز متعلق به سال ۱۳۹۹ با ۱۳ مورد بوده و در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ نیز این عدد به ۲۱ مورد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه حتی یک نفر فوتی نیز برای ما نگران‌کننده است، گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ تاکنون هشت نفر در راه‌های استان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

استاندار سمنان تصریح کرد: برای هماهنگی در اقدامات مرتبط با خدمات سفر و ارائه مطلوب خدمات، بالغ بر ۹ جلسه هماهنگی خدمات سفر در استان تاکنون تشکیل شده است.

هاشمی اظهار کرد: ۱۷ نمایشگاه صنایع‌دستی با ۱۳۲ غرفه در ورودی شهرهای استان برپا و باعث افزایش ماندگاری مسافر، رفع خستگی مسافران، معرفی ظرفیت‌های استان و رونق اقتصاد بسیاری از فعالان حوزه صنایع‌دستی شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای تمهیدات پیش‌بینی‌شده لازم، هیچ مسافری با نبود نقدینگی در خودپرداز بانک‌های استان مواجه نبود و در بحث تنظیم بازار نیز با سیاست‌های دولت، خوشبختانه بر اساس اظهارنظر کارشناسان و صاحب‌نظران، بی‌دغدغه‌ترین سال برای مردم به همراه وفور کالاهای اساسی رقم خورد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا