کرمان

واکنش استاندار کرمان به خبر استعفایش/ دولت را متقاعد کردم جانشینم را زودتر معرفی کند

واکنش استاندار کرمان به خبر استعفایش/ دولت را متقاعد کردم جانشینم را زودتر معرفی کند

به گزارش یولن از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان امروز در حاشیه ستاد بحران استان در واکنش به خبر استعفای خود در فضای مجازی به نقل از یکی از نمایندگان استان در مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید از خود نماینده بپرسید؛ اولویت اول ما مدیریت بحران و سیل است و فعلا تا جانشین تعیین شود کار می‌کنیم.

وی گفت: در این مدت با توجه به اینکه در پایان دولت قبل آمدم ولی وقتی دولت جدید در حال استقرار بود اگر انصافی باشد و قضاوت انجام شود، اجازه ندادم کار متوقف شود و معتقدم دوران پرتحرکی را در استان تجربه خواهیم کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه من می‌توانم با اطمینان بگویم که موفق‌ترین مدیریت را در سیل اخیر داشتیم و کارهای استان را با انگیزه نگذاشتیم معطل بماند، تصریح کرد: جابه‌جایی‌‌ها طبیعی است و الان هم مدیران استان در حال تغییر هستند؛ مدیران مهمی تغییر کردند، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، راهداری‌ها و موارد دیگر نهایی شدند و برخی دیگر از دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال قطعی شدن هستند.

زینی‌وند عنوان کرد: الان هم کار خودمان را می‌کنیم و هر روزی دولت جانشین تعیین کرد هم خدا را شکر می‌کنم و هم با تمام وجود خوشحال می‌شوم هر چند که یک ساعت خدمت بین مردم را هم فرصت و غنیمت می‌دانم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ مقاومتی بر ماندن ندارم و هیج جایی دنبال مسوولیت نبودم؛ در هر دو دولت به من اصرار شده که استاندار باشم و اینکه در رسانه‌ها به افکار عمومی منتقل شد که استاندار چسبیده به میز اصلا اینطور نیست.

استاندار کرمان اضافه کرد: من چندین بار از وزیر کشور خواهش کردم که جانشین من را تعیین کنند و معاون اول رئیس جمهور هم در کرمان به من گفت محکم کارتان را ادامه بدهید و به حاشیه‌ها هم توجه نکنید و من ایشان را متقاعد و قانع کردم که هم در تعیین جانشین من تسریع کنند ولی دولت فرآیندی دارد و باید به نتیجه برسد برای انتخاب و ما هم از لحظه‌ها برای خدمت به مردم استفاده می‌کنیم.

به گزارش فارس، بامداد امروز در خبری به نقل از رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان اعلام شد، نظر به استعفای استاندار زینی‌وند از استانداری کرمان، اعضای مجمع نمایندگان پس از تبادل نظر و مشورت پنج نفر را برای گزینه استانداری به وزارت کشور پیشنهاد دادند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا