سمنان

وجود یک واحد صنفی به ازای هر ۱۵ نفر در استان سمنان

وجود یک واحد صنفی به ازای هر ۱۵ نفر در استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، علی‌اکبر صیادجو، رئیس اتاق اصناف استان سمنان امشب در نشستی با استاندار سمنان که با حضور ۱۰۰ نفر از رؤسای اتاق اصناف شهرستان‌ها و مناطق استان در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به ازای هر ۱۵ نفر، یک واحد صنفی در استان سمنان وجود دارد.

وی افزود: تلاش‌ها و هدایتگری‌های شبانه‌روزی و جهادی استاندار سمنان در راستای نظارت بر بازار منتج به این مهم شد تا نرخ تورم استان از متوسط کشوری پایین‌تر باشد.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان بیان کرد: در استان سمنان هیچ‌گونه تنشی در زمینه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نداشتیم.

صیادجو عنوان کرد: در بحث تورم ماهانه در اجناس غیرخوراکی، سمنان استان سی و یکم کشور است و در نرخ تورم نقطه به نقطه در بخش هتل و رستوران نیز در مقام سی‌ام کشور قرار گرفته که امری ارزشمند است.

وی گفت: همراهی و همگامی اصناف، بازاریان، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در حد اعلای خود قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان اضافه کرد: استاندار سمنان بدون مقید بودن به ساعت اداری در تمام ساعات شبانه‌روز، حتی در روزهای تعطیل با تلاش جهادی پیگیر امور به‌ویژه موارد مرتبط با بازار و اصناف استان است.

صیادجو تأکید کرد: به‌واقع می‌توان گفت استاندار سمنان به معنای کامل خستگی را خسته کرده و تفاوت میان شب و روز را از بین برده و معنای روزهای تعطیل را با تلاش شبانه‌روزی و بازدیدهای مستمر، بدون مقید بودن به ساعت اداری، تغییر داده است.

وی ادامه داد: تعداد بازدیدهای استاندار سمنان از بازار و واحدهای صنفی از زمان حضور در استان سمنان در مقایسه با گذشته بی‌نظیر است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا