اردبیل

وجود ۵۰۰ شهیدخلخالی ذخیره‌ای فرهنگی برای شهرستان است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر امروز در جمع پایوران، رزمندگان و خانواده معظم شهدای خلخال اظهار کرد: شهرستان خلخال موطن رزمندگان و شهدای عاشوایی در دفاع از کشور است و تقدیم ۵۰۰ شهید توسط مردم این شهرستان نعمتی عظیم و ذخیره فرهنگی و معنوی مردم این شهرستان است.

وی افزود: رشادت‌های سردار شاپور بزرگر، شهید مرحمت بالازاده، خلبانان شهید ذاکر و جدی و دیگر رزمندگان عاشورایی استان اردبیل و خلخال در لشگر عاشورا، بارها پیروزی برای این ملت به ارمغان آورد و ثمره شجاعت آنان، امنیت امروز ماست.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن و هجمه همه جانبه آنان تاکید کرد.

وی با حضور در مرکز واکسیناسیون شهید حسین رضا عزیزی، اقدامات انجام یافته در قرارگاه زیستی شهرستان خلخال را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: بیش از ۹۵ درصد جمعیت شهرستان خلخال بر علیه واکسن کرونا واکسیناسیون شده‌اند.

سردار محمدی اصل در ادامه سفر خود به خلخال، به اتفاق اعضای شورای تامین با امام  جمعه خلخال دیدار و از همراهی همیشگی سپاه در پشتیبانی از ملت سخن گفت.

وی با حضور در منزل شهید سیدفراهم اسدی با پدر این شهید دیدار و در خصوص پیروزی‌های اخیر در مرزهای آبی کشور بیان کرد: زانو زدن آمریکایی‌ها در خلیج یولن توسط سربازان دلاور ایران اسلامی، درسی بزرگ برای امریکا بود ولی آمریکا بار دیگر در همان عرصه، دوباره از مردم ایران شکست خورد و ماهیت تروریستی و تجاوز آشکار آنان به حقوق ملت‌های دیگر برای جهانیان اثبات گشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خطاب به دشمنان ایران در مرزهای آذربایجان و سایر مناطق کشور و بیرون از مرزها گفت: چنانچه احدی، فکر حمله به کشور و توطئه علیه این کشور را در سر داشته باشد، با مقاومت ملت شهیدپرور ایران روبرو خواهد شد و آرزوی دستیابی به ایران اسلامی یک آرزوی دست نیافتنی برای غرب و آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل،  سردار محمدی اصل به اتفاق اعضای شورای تامین، ضمن حضور در مزار شهدای خلخال با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گمنام خلخال و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا