اردبیل

پرداخت ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان اردبیلی

پرداخت ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان اردبیلی

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حسین دشتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۲۳ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط «صندوق امداد ولایت»در سال‌جاری به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است.

وی افزود: کمیته امداد با راه‌اندازی «صندوق امداد ولایت» در تلاش است علاوه بر ترویج بانکداری اسلامی و فرهنگ قرض‌الحسنه، به فقرا و محرومان نیز در رفع مسائل زندگی کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه ۲ هزار و ۷۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند از تسهیلات قرض‌الحسنه «صندوق امداد و لایت» بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: این تسهیلات به طور قرض‌الحسنه و با اقساط بلندمدت به مددجویان اعطا می‌شود تا آنها بتوانند بر گرهی از زندگی خود را باز نمایند.

دشتی خواستار سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران در «صندوق امداد ولایت» شد و تصریح کرد: با افزایش سپرده‌گذاری در این صندوق، تعداد نیازمندان بیشتری می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

وی گفت: تسهیلات مسکن، تسهیلات اشتغال و خودکفایی، تسهیلات حمایتی و تسهیلات کارگشایی از جمله خدمات این صندوق به محرومان جامعه بوده و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه راهگشای بسیاری از مشکلات خانوار بی‌بضاعت است که با یاری نیکوکاران خواهیم توانست بیش از پیش به نیازمندان کمک کنیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا