اردبیل

پیک ششم کرونا استان اردبیل را تهدید می کند/ عادی انگاری بسیار خطرناک است

پیک ششم کرونا استان اردبیل را تهدید می کند/ عادی انگاری بسیار خطرناک است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در پنجاهمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در سپاه حضرت عباس(ع) استان اظهار کرد: خطر پیک ششم استان را به‌طور جدی تهدید می‌کند و باید با احساس مسؤولیت همگانی و دریافت دز سوم واکسن در پیشگیری از این ویروس تلاش کنیم.

وی افزود: با اطلاع‌رسانی دقیق در شرایط فعلی و با کنار گذاشتن عادی انگاری، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی در دوران شیوع بیماری کرونا بویژه کمک های مومنانه، ادامه داد: باید عملکردهای هفتگی از سوی کمیته‌ها در جلسات ارائه شود و آمارهای ارائه شده ضمن راستی آزمایی مورد اعتماد و وثوق مردم باشند.

وی بیان کرد: طبق گزارش‌ها، مردم از تجمع در داروخانه‌ها و معطلی در شعب بانک‌ها، مسافران در هواپیماها و اتوبوس‌ها و مکان‌هایی که دارای فضای بسته هستند و تهویه مناسبی ندارند، اظهار گلایه می‌کنند و باید در این راستا همفکری و اطلاع‌رسانی بیشتری صورت گیرد.

گفتنی است؛ در این جلسه فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از اعضای جلسه ضمن ارائه گزارش هفتگی، پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا