کرمان

افتتاح 38 طرح عمرانی بسیج سازندگی در رودبار جنوب

افتتاح 38 طرح عمرانی بسیج سازندگی در رودبار جنوب

به گزارش یولن از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه آیین افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان رودبار جنوب و همچنین توزیع جهیزیه در بین زوج‌های جوان این شهرستان اظهار داشت: امروز به‌مناسب ایام‌الله دهه فجر، 38 طرح در شهرستان رودبار جنوب با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان افتتاح و همچنین ۲۰ سری جهیزیه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان در بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.

معروفی بیان کرد: امروز ساختمان ناحیه سپاه رودبار با مساحت ۴۰۰ متر افتتاح و برای ساخت این ناحیه، یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزار تومان هزینه شده است.

وی ابراز داشت: با همکاری سپاه استان و کمیته امداد ۳۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد کامل و به آنها تحویل داده شد و در مجموع برای ساخت این واحدها ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

معروفی با اشاره به اینکه همچنین سه پایگاه مقاومت به‌صورت عام‌المنفله ساخت و تحویل داده شد، گفت: آبرسانی به چهار روستا با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، توزیع ۲۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند ازجمله طرح‌های افتتاح شده امروز است. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: به ترتیب آب، بهداشت، اشتغال، مسکن چه تعمیر، ترمیم و چه ساخت و… اولویت‌های جدی ما در سپاه استان است.

وی عنوان کرد: در منطقه جنوب استان با توجه به سیل اولویت‌های آن‌ مشخص است و هم دولت محکم پای کار است و هم ما به‌عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم و مسؤولان برای حل مشکلات‌شان در زمینه سیل‌بند اصلی، تعمیر پل‌ها و جاده‌ها، اصلاح سیل‌بندهای خرد شده و از بین رفته و ترمیم و تقویت آنها و ایجاد سیل‌بندهایی که در جنوب نیاز است، هستیم.

 معروفی با اشاره به صبر و متانت مردم در سیل اخیر، افزود: امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های دولتی استان، گروه‌های جهادی و مسؤولان محلی بخشی از مشکلات مردم عزیزمان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/80018/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا