هرمزگان

اعطای مجوز رسمی مطالبه گری برای مقابله با فساد

به گزارش یولن از بندرعباس، مجتبی عابدینی معاون مطالبه گری و اجتماعی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در خصوص ثبت گروه‌های جهادی برای مطالبه گری از مسئولین بیان کرد: مقام معظم رهبری  پیرامون ضرورت و اهمیت مطالبه گری از مسئولین و شکل منطقی آن می‌فرماید: پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری را زمین نگذارید 

وی بیان داشت: در همین راستا ستاد امربه معروف و نهی از منکر به دنبال نهادینه کردن مطالبه گری از مدیران و مسئولان در جامعه و تبدیل آن به فرهنگ عمومی است.

معاون ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان عنوان کرد: طبق فرمان مقام معظم رهبری مطالبه گران در خط اول مبارزه با مسؤولین و مدیران فاسد هستند.
 
وی افزود: تشکیل گروه‌های جهادی  مطالبه گری در عرصه‌های مختلف در شرایط فعلی بسیار سازنده و ضروری است.

معاون ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در خصوص ثبت نام گروه‌های جهادی مطالبه گر اظهار کرد: در بخش‌های مختلف، مجوز گروه‌های جهادی مطالبه گری صادر می‌گردد. جوانان انقلابی باید پیگیر بسیاری از مشکلات و موضوعات، در زمینه‌های مختلف به ویژه فساد مسئولین باشند.

عابدینی خاطر نشان کرد: راه حل تمام مشکلات در تمام عرصه‌ها به دست مطالبه گران حل می‌شود تا زمانی که مطالبه گری در جامعه فرهنگسازی نشود مشکلات حوزه‌های دیگر حل نخواهد شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا