هرمزگان

در حال بروز رسانی| سفر کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان/ بازدید از بندر شهید رجایی

به گزارش یولن از بندرعباس، اعضای کمیسیون عمران مجلس در سفر به هرمزگان در حال بازدید از پروژه‌های مختلف توسعه‌ای بندرعباس هستند. همچنین قرار است تا کمیسیون عمران با سفر به جزیره قشم و شهرهای غرب استان از روند اجرای پروژه‌های ملی و منطقه‌ای بازدید کنند.

منصور آرامی و احمد جباری دو نماینده هرمزگان در کمیسیون عمران مجلس هستند.

بازدید از اسکله رها شده نخل ناخدا

اسکله بندرگاه نخل‌ناخدا یکی از پروژه‌های دولت احمدی نژاد است که با هزینه‌ تخمینی بیش از ۶۰میلیارد تومان با هدف اولیه‌ی دسترسی به جزیره هرمز ساخته شد اما هیچ‌گاه به بهره‌برداری رسمی نرسید و نزدیک به ۱۰ سال است که به امان خدا رها شده است. بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از این اسکله که با همراهی صفایی رییس جدید سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفت، امیدها به تعیین تکلیف این اسکله رها شده را که میلیاردها تومان تجهیزات نصب شده در آن را نیز دزدان با خود برده‌اند، زنده کرده است.

 

 

بازدید از پروژه بلوار ساحلی در شرق بندرعباس

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از اسکله نخل ناخدا در محدوده شرقی شهر بندرعباس، از پروژه احداث بلوار ساحلی جدید شهر بندرعباس در پایین دست فرودگاه این شهر بازدید کردند. این بلوار یک پروژه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی است که از دو سال پیش کار احداث آن آغاز شده است و بستری برای توسعه بندرعباس در شرق این شهر را فراهم می‌آورد. 

 

دیدار با فرماندهان نیروی دریایی ارتش

اعضای کمیسیون عمران مجلس با حضور در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و ناوگان جنوب مستقر در هرمزگان، ضمن دیدار با فرماندهان این نیرو، از نزدیک در جریان اقدامات زیربنایی و توسعه‌ای ارتش از جمله احداث یک بیمارستان بزرگ از سوی ارتش در این استان قرار گرفتند.

 

 

بازدید از آبشیرین‌کن ۱۰۰هزار مترمکعبی بندرعباس

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در استان هرمزگان از آبشیرینکن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس بازدید کردند.

در این بازدید که صبح امروز با همراهی حمیدرضا کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان انجام شد، روند آبرسانی به مرکز استان از این محل مورد بررسی قرار گرفت.

 

بررسی آخرین وضعیت توسعه بندر شهید رجایی

آخرین وضعیت اجرای فاز سوم توسعه بندر شهید رجایی و همین طور بازدید میدانی از وضعیت فعالیت بنادر هرمزگان از جمله دیگر برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان هرمزگان بود. نمایندگان با حضور در بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران از روند تخلیه و بارگیری کالاهای مختلف از جمله کالاهای اساسی نیز بازدید کردند. صفایی رییس سازمان بنادر و دریانوردی و کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در جریان این بازدید، توضیحات مرتبط با هر بخش را به اطلاع اعضا رساندند.

 

 

این خبر تکمیل می‌شود…

 

 

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا