سلامت

افزودن ۱۰ هزار تخت بیمارستانی طی یک سال اخیر

افزودن ۱۰ هزار تخت بیمارستانی طی یک سال اخیر

به گزارش روز چهارشنبه یولن از وبدا، سید حسین صفوی درباره جزئیات تامین و افزودن ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به مراکز درمانی سراسر کشور توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: در راستای حمایت وزارت بهداشت مبنی بر فراهم کردن امکانات درمانی پیشرفته با محوریت مناطق محروم توانستیم طی یک سال اخیر ۱۰ هزار تخت بیمارستانی و تجهیزات مربوطه را به بیمارستانهای جدیدالاحداث و بخش های ویژه ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده از طریق معاونت درمان وزارت بهداشت مقرر شده است تا در سال جاری ادامه روند تامین تجهیزات و به ویژه انواع تخت‌های ویژه بیمارستانی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی با قدرت بیشتری ادامه یابد، افزود: برنامه ریزی‌های مدون و تمهیدات مورد نظر اندیشیده شده است تا انشاا… در زمینه تامین تجهیزات بیمارستانی شاهد اتفاقات بسیار خوبی باشیم.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تصریح کرد: ۷۹ بیمارستان جدید الاحداث تجهیز و در مجموع ۸ هزار و ۱۱۳ تخت برای این مراکز تامین شده است. همچنین ۳۴ بخش ویژه با افزودن ۳۵۹ تخت همراه بوده است.

مهندس صفوی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع فرزندآوری تجهیز ۱۵ بلوک زایمان به همراه ۲۰۰ تخت مورد نیاز  و تجهیز ۵۱ بخش مراقبت‌های ویژه اطفال((PICU شامل بر ۵۰۰ تخت ویژه به همراه سایر متعلقات مربوطه توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تجهیز بیش از ۵۰ کلینیک ویژه و  تجهیز ۳۸ درمانگاه تخصصی به علاوه تامین کسری تجهیزات بیمارستان‌های تحت نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نیز از جمله خدمات هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران محسوب می‌شود، گفت: تجهیز ۱۲ اتاق عمل و در مجموع ۱۶۵ تخت، تجهیز ۲۲ بخش اورژانس و در مجموع ۵۸۶ تخت نیز تاکنون انجام شده است.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا